CHOI succesvol met keuzegidsen

5 March 2014

Je ziet het steeds vaker: onderwijsinstellingen die op hun website pronken met hun goede positie in de kwaliteitsranglijsten van de Keuzegids. Tegelijkertijd geeft het Leidse bedrijf achter deze gids, het Centrum Hoger Onderwijs Informatie (C.H.O.I.), een toenemend aantal bestuurders advies over hoe ze hun instelling kunnen verbeteren. 

De Keuzegids wordt uitgegeven door Frank Steenkamp van het Centrum Hoger Onderwijs Informatie. Jaarlijks gaan er zo’n  10.000 exemplaren over de toonbank verdeeld over de Keuzegidsen ‘MBO’, ‘HBO Voltijd’, ‘Universiteiten’, ‘Masters’, ‘Deeltijd & Duaal’ en ‘Middelbare scholen’. Een zelfde aantal lezers wordt bediend met online licenties. De omzet van de Keuzegids bedraagt ongeveer 4 ton per jaar. In de Keuzegids MBO-studies van vorig jaar kwam de Leidse Instrumentmakersschool eruit als beste vakcollege van Nederland. 

Lees hier verder
frank_steenkamp_met_boeken.jpg

 

Eerder verschenen: 

AnyWi Mobiel Internet

ARTvertisement  Kunst, informatie en advertentie

Bureau op zolder Teksten en musicals 

BureauTIJ effectieve campagnes 

CHOI studiekeuzegidsen  

I-matic visuele communicatie 

Loek Weijts  infografics

Mindbus Full Service Internet 

TerPlekke teksten 

Unit-12 Yung Lie en partners

ViaNova Werk arbeidsmarkt

CHOI succesvol met keuzegidsen

Aanmelden nieuwsbrief

Wil u onze nieuwsbrief ontvangen? Meld u dan hier aan: