Meer conversie via je site?

24 augustus 2018

menno_de_kort.pngEen website of webapplicatie is een essentieel onderdeel van je bedrijfsvoering en moet dus aan het bedrijfsresultaat bijdragen. Dat kan bijvoorbeeld doordat je online producten verkoopt of een website gebruikt om leads te genereren voor je organisatie.

Maar hoe staat het eigenlijk met de conversie van je online kanalen? Kunnen ze beter? Als het goed is heb je voor je online kanalen SMART KPI’s opgesteld zodat je kan meten hoe deze presteren. Maar wat doe je als je conversie achter blijft? Laat die muis maar snel los en lees rustig verder, dan geef ik je wat praktische tips waarmee je gelijk aan de slag kan.

Over 2 hersenhelften, B=M+A+T *), calls-to-action en veel meer. 
Lees hier de rest van Menno de Kort, sr account manager  van SWIS 

 

*)Behavior = Motivation + Ability + Trigger

Meer conversie via je site?

Aanmelden nieuwsbrief

Wil u onze nieuwsbrief ontvangen? Meld u dan hier aan: